دانشگاه جهاد و مقاومت در قم راه‌اندازی می‌شود
دانشگاه جهاد و مقاومت در قم راه‌اندازی می‌شود
با موافقت استاندار و رای اعضای هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، طرح احداث و راه‌اندازی دانشگاه جهاد و مقاومت در این استان تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و هیات امنای موزه انقلاب قم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی موزه دفاع مقدس قم از سال ۸۹، از تلاش مدیران پیشین در به ثمر نشستن این مکان قدردانی کرد.

وی با تاکید بر نقش آفرینی پیشکسوتان جنگ و ایثارگان در تولید محتوای غنی در این موزه افزود: نهادهای دولتی و انقلابی نیز باید نقش موثرتری در فضاسازی و اعتلای این موزه ایفا کنند.

در این جلسه طرح احداث و راه‌اندازی دانشگاه جهاد و مقاومت با دو رشته کارشناسی، هشت رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری با موافقت استاندار و رای اعضای هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان مصوب شد.

همچنین از ۹۰ عنوان کتاب بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان و نیز نگارخانه موزه دفاع مقدس قم توسط استاندار رونمایی شد.

‌حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم نیز در این جلسه با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به قم، از پیگیری‌های استاندار برای تصویب و تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی موزه دفاع مقدس قم تشکر کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری قم