پذیرایی پردیس قم از استقلال
پذیرایی پردیس قم از استقلال
تیم استقلال در ششمین روز اسفند ماه مقابل پردیس قم برای کسب مقام قهرمانی رقابت‌های سال 1400 لیگ پیشکسوتان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، روز جمعه ششم اسفند ماه دیدارهای روز پایانی فصل ۱۴۰۰ لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و چهار تیم استقلال، پردیس، پارس قم و صنعت نفت برای کسب مقام قهرمانی به میدان می‌روند.

این در شرایطی است که امسال مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم با حضور ۱۴ تیم آغاز شد و پس از انجام ۴۸ بازی، چهار تیم استقلال، پردیس، پارس قم و صنعت‌ نفت به مرحله نهایی رسیدند و برای کسب مقام قهرمانی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بعد از سپری شدن دو هفته از دیدارهای مرحله نهایی، روز جمعه ششم اسفند ماه دیدارهای هفته سوم و پایانی این مرحله برگزار می‌شود و طبق برنامه تیم استقلال با مربیگری قدرت‌الله باقری به مصاف شاگردان جعفر رضایی‌نژاد در تیم پردیس می‌رود و پارس قم به سرمربیگری جلال‌ آل‌یاسین مقابل تیم صنعت نفت به رهبری رضا دلکش قرار می‌گیرد.

در جدول رده‌بندی بازی‌ها هم اکنون تیم استقلال با کسب دو پیروزی و ۶ امتیاز صدرنشین است، پارس قم با سه امتیاز در مکان دوم ایستاد و پردیس با همین تعداد امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد، اما تیم صنعت نفت که هر دو دیدار قبلی خود را واگذار کرده بدون امتیاز در انتهای جدول ایستاده است.

تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان فصل ۱۴۰۰ لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم روز جمعه ۶ اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی مشخص می‌شوند که از تیم اخلاق این دوره از مسابقات نیز تجلیل خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس