ثبت‌نام جهت تحصیل در حوزه‌های علمیه آغاز شد
ثبت‌نام جهت تحصیل در حوزه‌های علمیه آغاز شد
حجت الاسلام مهدی رستم نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه با اعلام شروع ثبت نام جهت تحصیل در حوزه‌های علمیه، گفت: قبول‌شدگان در آزمون ورودی بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و مشاوره، دوره میثاق طلبگی، میثاق تربیتی و آموزشی و تحقیقات به عنوان طلبه پذیرفته خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، حجت الاسلام مهدی رستم نژاد گفت: آقایان علاقمند به تحصیل در حوزه از اول اسفند سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با بیان این‌که پذیرش حوزه در سه مقطع پایه هشتم، دیپلم و دانشگاهی صورت می‌گیرد، افزود: متقاضیان پایه هشتم فقط در دوره بلندمدت و متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر در دوره بلندمدت و سفیران هدایت (تربیت مبلغ) می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی با بیان این‌که آزمون ورودی ۳۰ تیر در مناطق معین در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: حافظان کل قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، دارندگان رتبه سه رقمی و کمتر از آن در کنکور سراسری، دارندگان رتبه‌های برتر در مسابقات و المپیادهای علمی کشوری بر اساس مدارک، از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

رستم نژاد گفت: قبول‌شدگان در آزمون ورودی بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و مشاوره، دوره میثاق طلبگی، میثاق تربیتی و آموزشی و تحقیقات به عنوان طلبه پذیرفته خواهند شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس