اتوبوس آمبولانس علوم پزشکی قم به واکسیناسیون اختصاص یافت
اتوبوس آمبولانس علوم پزشکی قم به واکسیناسیون اختصاص یافت
مدیر اجرایی مرکز بهداشت استان قم گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان، اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به عنوان پایگاه سیار در این محل مستقر شده و به امر واکسیناسیون عمومی می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمد عزیزی فر در گفت و گویی اظهار کرد: اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان قم که مدتی است به امر واکسیناسیون اختصاص داده شده، امروز با هماهنگی های لازم در محل نمایشگاه بین المللی استان مستقر و پذیرای مراجعین برای تزریق واکسن کرونا بود.

وی با بیان اینکه از امروز طبق داده های اپلیکیشن ماسک استان قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است، افزود: از تمام همشهریان می خواهیم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسن کرونا را تزریق نمایند.

عزیزی فر تصریح کرد: سویه جدید کرونا(اومیکرون) در استان غالب شده است و امیدواریم همشهریان با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و تکمیل روند واکسیناسیون، کادر بهداشت و درمان را در این پیک جدید همراهی نمایند.

وضعیت بیماری کووید ۱۹ در قم از روز هشتم بهمن ماه جاری از رنگ زرد به رنگ قرمز کرونایی درآمده است.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به‌منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

  • منبع خبر : مرکز بهداشت قم