مساجد باید در تراز نظام اسلامی و انقلاب باشند
مساجد باید در تراز نظام اسلامی و انقلاب باشند
مسئول گروه تبلیغی امر به معروف و نهی از منکر در مساجد با جانشین ستاد امر به معروف استان قم روز سه‌شنبه 5 بهمن 1400 دیدار نمودند.

به گزارش نسیم از قم، سیدمحمدتقی حسینی جانشین ستاد امر به معروف استان قم با اشاره به جایگاه و اهمیت مساجد در نظام اسلامی گفتند: با توجه به کارکرد مساجد در اسلام باید مساجد ما در تراز نظام اسلامی و انقلاب باشند.
ایشان به کارکرد اجتماعی مسجد اشاره کرده و اظهار داشتند: یکی از کارکردهای اجتماعی مساجد مبحث مهم امر به معروف و نهی از منکر بوده که باید همه ما تلاش نموده تا این دو واجب الهی در مساجد احیاء گردد.
جانشین ستاد استان سپس به مسأله مسجدمحوری و محله‌محوری پرداخته و بیان کردند: یکی از مسائل مهم توجه اهالی مسجد به محله پیرامونی خود بوده و در این رابطه ستاد کشور محله‌محوری را مورد توجه قرار داده و از تمامی ستادهای استان جهت تشکیل شورای امر به معروف در مساجد و محلات خواستند تا نسبت به آن اقدام نمایند.
حسینی در ادامه کار این گروه تبلیغی را بسیار مناسب و به جا دانسته و آمادگی ستاد را برای حمایت از این گروه در راستای توسعه کمی و کیفی کارشان اعلام نمودند.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین آقای قائم محمدی مسئول گروه تبلیغی گزارشی از فعالیت‌های گروه را بیان نمودند.
ایشان وظیفه اصلی تبلیغی این گروه را نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در سطح مساجد عنوان کرده و گفتند: در حال حاضر پنجاه مسجد تحت پوشش این گروه قرار گرفته‌اند.