روزنامه ۱۹ دی قم انتشارش را از سرگرفت
روزنامه ۱۹ دی قم انتشارش را از سرگرفت
مرتضی داستانی مدیر مسئول روزنامه ١٩ دی گفت: به دنبال وقفه حدود ۲ ساله در انتشار منظم روزنامه، بار دیگر با توجه به لزوم تغییر و تحول در روزنامه‌نگاری و روزنامه‌داری، انتشار ١٩دی همزمان با سالروز قیام نوزده دی از سرگرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم ، مرتضی داستانی همچنین افزود: شروع مجدد فعالیت روزنامه برغم ادامه وجود مشکل‌های اقتصادی و زیان ده بودن فعالیت رسانه‌ای، با کاهش برخی هزینه‌ها و کم کردن گستردگی فعالیت با درخواست برخی دلسوزان و مردم انجام شده است.

مدیر مسئول روزنامه ١٩ دی با بیان اینکه فاصله انتشار اخبار در روزنامه‌ها و فضای مجازی ضربه به روزنامه‌ها زده است خاطرنشان کرد: روزنامه ١٩دی برای کم کردن این فاصله از این به بعد هر روز پس از ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.

این فعال رسانه‌ای یادآور شد: به صورت آزمایشی انتشار عصرانه ۵۰ شماره روزنامه منتشر شده است که علاقمندان می‌توانند، شماره‌های قبلی و شماره‌های جدید روزنامه را در سامانه اینترنتی روزنامه به آدرس  www.newspaper.19dey.com مشاهده کنند.

تولید نرم‌افزار جدید روزنامه‌

داستانی گفت: برای سرعت انتشار و کاهش هزینه‌ها روزنامه ۱۹دی با تولید نرم افزاری، تحولی را در انتشار روزنامه ایجاد کرده که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

وی همچنین از همه علاقمندان و دلسوزان برای استمرار انتشار روزنامه استمداد طلبید و تصریح کرد: روزنامه ۱۹دی بستری برای انتشار نظرها و دیدگاه‌های مردم، علما، صاحب‌نظران و همه کسانی است که درد مردم، کشور، نظام و انقلاب را دارند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا