فرهنگ و ارتباطات به افراد توانمند در بیان معارف دینی سپرده شود
فرهنگ و ارتباطات به افراد توانمند در بیان معارف دینی سپرده شود
آیت الله نوری همدانی یکی از مراجع تقلید از اهمیت حوزه ترویج فرهنگ دینی و افزایش ارتباطات با دنیا یاد کرد و افزود: افرادی باید در حوزه ارتباطات و فرهنگ فعالیت کنند که در بیان معارف دینی توانمند باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت الله حسین نوری همدانی، امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ایمانی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه خداوند در روز قیامت ما را نسبت به نعمت‌ها بازخواست خواهد کرد اظهار کرد: ما باید با استفاده از نعمت‌های امروز به دنبال خدمت به مردم باشیم و در این مسیر مسئولیت‌های اجتماعی و فردی را به درستی دنبال کنیم.

وی از اهمیت حوزه ترویج فرهنگ دینی و افزایش ارتباطات با دنیا یاد کرد و افزود: افرادی باید در حوزه ارتباطات و فرهنگ فعالیت کنند که در بیان معارف دینی توانمند باشند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: مردم دنیا بیشتر اسلام را از آموزه‌های اهل‌سنت فرا گرفته‌اند و این مسئله بر لزوم ترویج آموزه‌های شیعی در جهان تاکید دارد که معرفی اسلام شیعی کاری بزرگ است و باید برای آن فقها و علما تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم تشنه اسلام ناب هستند، گفت: اگر آموزه‌های اسلام شیعی در جهان پیاده‌سازی می‌شد امروز دیگری هیچ فردی زیر سلطه استعمار و ظلم نمی‌بود.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس