جایی برای روحیه پشت میزنشینی در دولت سیزدهم وجود ندارد
جایی برای روحیه پشت میزنشینی در دولت سیزدهم وجود ندارد
احمد حاجی زاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه جایی برای روحیه پشت میز نشینی در دولت سیزدهم وجود ندارد، گفت: مدیران مردمی بودن و ارتباط مستمر با جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، احمد حاجی زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قم در سالن کرامت استانداری، با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به قم، اظهار داشت: مردمی بودن و خارج شدن از اتاق‌های کار و برداشتن موانع ارتباط چهره به چهره الگو و نماد دولت سیزدهم است که لازم است تا مدیران استانی نیز این سیره و روش را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: در تمام بخش‌های تخصصی یک مدیر میدان برای هماهنگی سایر مدیران و دستگاه ها در این سفر انتخاب شده تا استان بتواند نهایت استفاده را از این سفر داشته باشد.

وی بیان داشت: جلب رضایت مندی مردم به خصوص در مراجعه به دستگاه های دولتی و اجرایی در دوره جدید مدیریت استان لازم است تا توسط مدیران دستگاه ها و کارکنان ادارات استان جدی گرفته شود و شهروندان حتی در صورتی که خواسته غیرمرتبطی داشته باشند با روی خوش و کردار شایسته اقناع شوند.

حاجی زاده یادآور شد: مدیران استانی تا زمان سفر رییس جمهوری از هر گونه مصاحبه و انتشار خبر نسبت به تاریخ سفر احتمالی خودداری کنند؛ مصاحبه در مورد این سفر باید توسط مدیران منتخب که اطلاعات و جمع بندی دقیقی از نیازها و مشکلات دارند انجام بگیرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا