وجود ۱.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ نقدینگی در کشور
وجود ۱.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ نقدینگی در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم ، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به جزئیات جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رئیس مجلس و نمایندگان مردم قم در مجلس پیرامون FATF اظهار داشت: این جلسه کاملاً محرمانه بود و نقطه نظرات اعضای جامعه مدرسین در این مطرح شد و آقای لاریجانی در دفاع از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم ، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به جزئیات جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رئیس مجلس و نمایندگان مردم قم در مجلس پیرامون FATF اظهار داشت: این جلسه کاملاً محرمانه بود و نقطه نظرات اعضای جامعه مدرسین در این مطرح شد و آقای لاریجانی در دفاع از این لوایح چهارگانه به اعضا توضیحاتی ارائه کردند.

وی با گلایه‌مندی از برخی نمایندگان مردم در مجلس در ارتباط با وزرای دولتی تصریح کرد: متأسفانه برخی از نمایندگان زمانی که خود آن‌ها رأی به حضور وزیری در دولت داده‌اند با وزرای مربوطه عکس سلفی می‌گیرند که این موضوع بسیار آزاردهنده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را مربوط به سوء مدیریت دانست و افزود: همه مشکلات ناشی از تحریم نیست و زمانی که دولت تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام گذاشته و برجام چنین سرنوشتی پیدا کرده است باید این شرایط اثرات روانی در بازار و جامعه داشته باشد.

وی با انتقاد از عدم به‌کارگیری ظرفیت‌های جوانان در حل مشکلات کشور عنوان کرد: ما باید با دنیا مذاکره کنیم ولی دنیا که فقط آمریکا و اروپا نیست و باید از ارتباطات گسترده تجاری و اقتصادی در دنیا استفاده شود و باید در این رابطه تلاش کنیم.

امیرآبادی بزرگ‌ترین مشکل کشور را نقدینگی برشمرد و اظهار داشت: یک‌میلیون و ۷۰۰هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که هر کجا این مبلغ سرازیر در بازارهای سکه، ارز، مسکن و خودرو شده خرابی به‌بار آورده است.