جشنواره گل ۱۰۰ تایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال
جشنواره گل ۱۰۰ تایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال
تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیداری از هفته هشتم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم رعد پدافند هوایی به یک برد پرگل دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم نخستین بازی خود از دور برگشت دیدارهای مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را شامگاه هفدهمین روز آذر برابر تیم رعد پدافند هوایی برگزار کردند.

این دیدار جذاب و تماشایی در نهایت با حساب ۱۰۱ بر ۵۹ به نفع شیمیدری‌ها تمام شد تا نماینده بسکتبال قم در ادامه روند پیروزی‌های خود به هفتمین برد این فصل دست یابد و بدین‌ترتیب جمع امتیازات خود را به ۱۵ برساند و جایگاه خود در رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه دوم را حفظ کند.

این دیدار فرصت بسیار خوبی بود تا کادر فنی شیمیدر به بازیکنان جوان و نفراتی که کمتر در دیدارهای قبل این تیم به میدان رفته بودند، فرصت خودنمایی بدهد، بازیکنان همچون علی دریایی، حسن علی‌اکبری، عرفان سلیمانی و … در این دیدار به خوبی انتظارات مربیان تیم را برآورده کرده و نقش موثری در برتری ۱۰۱ امتیازی شیمیدر ایفا کردند.

همچنین در روزی که کاپیتان حامد حسین‌زاده به عنوان یک بازی گردان و رهبر تیم ایفای نقش می‌کرد، امیرحسین‌ آذری، نوید رضایی‌‌فر، روزبه ارغوان، سالار منجی، سینا واحدی، رافی درغوکاسیان، محمد یوسف‌وند و سایر نفرات تیم هماهنگ و همدل در کنار یکدیگر برای موفقیت شیمیدر در هشتمین بازی این فصل تلاش کردند.

شیمیدر قم هم اکنون با کسب هفت پیروزی، یک باخت و ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است و در هفته نهم این بازی‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز جمعه نوزدهم آذر ماه در سالن آزادی برابر تیم سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس