مدیران دستگاه‌های اجرایی قم سرمایه‌گذاران را حمایت کنند
مدیران دستگاه‌های اجرایی قم سرمایه‌گذاران را حمایت کنند
سید محمدتقی شاهچراقی استاندار قم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه، ضمن بررسی مشکل‌های این واحدها، بر ضرورت اهتمام جدی مدیران برای حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی همچنین در سی‌ویکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که پس از این بازدید برگزار شد، فلسفه حضور مسئولان را رفع مشکل‌های مردم دانست و اظهار داشت: مدیرانی که در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد و صنعت مسئولیت دارند باید تلاش و جدیت بیشتری برای رفع دغدغه‌های‌ ‌تولیدکنندگان داشته باشند.

وی حُسن خلق را توقعی به‌جا از کارکنان و مدیران دولت دانست و افزود: مدیران حتی اگر به لحاظ قانونی با مشکل‌هایی مواجه هستند باید با رفتار نیک زمینه رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران نیز  به چالش‌ها و موانع موجود برای حل مشکل‌ها آگاهی دارند خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکل‌ها در سایه تعامل بخش خصوصی و دولت قابل رفع می باشد.

وی همچنین مصوبه‌های جلسه‌های ستادی را ضروری دانست و خواستار تعیین زمان‌بندی برای تحقق مصوبه‌های جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان شد.

استاندار قم در این جلسه مشکل‌های واحدهای صنعتی از جمله گاز، آب، نقدینگی، سرمایه در گردش و بدهی‌های بانکی آنها را مورد بررسی قرار داد و دستورهای لازم جهت پیگیری و رفع آنها را صادر کرد.

بر اساس این گزارش استاندار قم از سه واحد فعال در تولید محصول‌های مختلف شامل قطعه‌های خودرو، نساجی و مواد پتروشیمی شهرک شکوهیه بازدید به عمل آورد.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم – تهران در زمینی به مساحت بیش از یک‌هزار هکتار واقع شده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) و فناوری اطلاعات و ارتباطات و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود می‌باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری قم