آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد استان قم با مشارکت ورزشکاران بسیجی
آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد استان قم با مشارکت ورزشکاران بسیجی
علی بهلولی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم در تشریح دستاوردهای فرهنگی این سازمان گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، 5 یادواره شهدا در باشگاه‌های ورزشی، پویش اهدای خون، رزمایش کمک‌های مومنانه و آزاد کردن ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان بخشی از دستاوردهای این سازمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، علی بهلولی اظهار کرد: عدم توازن در توزیع زیرساخت‌های ورزشی از مهم‌ترین آسیب‌های حوزه ورزش و جوانان استان است. در مناطقی از جمله نیروگاه، قلعه کامکار و خیابان شاه ابراهیم که از تراکم جمعیت بالایی برخوردارند، زیرساخت‌های مناسب ورزشی تفریحی وجود ندارد و ما به دنبال رفع این مشکل هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای جلوگیری از آسیب‌های وارده به ورزش جوانان گفت: تشکیل هیئت اندیشه‌ورز و ایجاد کارگروه ورزش و جوانان از جمله برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران استان بوده که ضمن شناسایی آسیب‌های حوزه ورزشی به ارائه راهکارها و برنامه‌هایی برای پیشرفت این حوزه می‌پردازد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم با بیان اینکه ناهماهنگی بین نهادها دیگر آسیب این حوزه است، عنوان کرد: ترسیم هدف مشترک و ایجاد ارتباط بین نهادها و ارگان‌‌های مختلف و مراکز آموزشی استان قم با محوریت سازمان بسیج ورزشکاران در حال پیگیری است.

وی استفاده از الگوهای غربی را از آسیب‌های جدی حوزه ورزش دانست و افزود: استفاده از مواد و داروهای نیروزا به خصوص در رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی، از جمله آسیب‌ها است که متاسفانه روز به روز در حال گسترش است.

بهلولی در ادامه تصریح کرد: ارتباط مستمر با قهرمانان، استفاده از ظرفیت طلاب ورزشکار که بالغ بر ۵۰ نفر در باشگاه های استان مشغول به فعالیت هستند، برگزاری دوره های توانمندسازی مربیان، اجرای پویش های همگانی ورزش در سطح استان از برنامه‌های مهم سازمان بسیج ورزشکاران استان قم است.

وی درباره فعالیت‌های فرهنگی این سازمان بیان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، ۵ یادواره شهدا در باشگاه‌های ورزشی، پویش اهدای خون، رزمایش کمک‌های مومنانه، آزاد کردن ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته به همت سازمان بسیج ورزشکاران استان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس