رسانه ملی رضایت مردم را جلب کند
رسانه ملی رضایت مردم را جلب کند
آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید، با بیان اینکه رسانه ملی باید بتواند در دوره جدید رضایت مردم را جلب کند، گفت: رسانه ملی باید با به کارگیری نیروی‌های جوان با انگیزه و مستعد، روحیه نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم،آیت‌الله علوی‌گرگانی ‌امروز در دیدار پیمان جبلی رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به تلاش دشمنان برای دین‌زدایی از جوانان اظهار داشت: ضروری است، صدا و سیما با تولید برنامه‌های غنی دینی، از حریم دین حراست کند.

رییس رسانه ملی نیز در ابتدای دیدارهای خود با مراجع تقلید و علما، شعار رسانه ملی در دوره جدید را هویت‌محوری و عدالت‌گستری عنوان و بیان کرد: رسانه ملی در دوره جدید تمام تلاش خود را برای بازسازی و تقویت هویت ملی دینی و انقلابی به کار خواهد گرفت.

جبلی با بیان اینکه تلاش می کنیم، صدای مردم برای حکومت و بیانگر خدمات نظام اسلامی برای مردم باشیم؛ افزود: رسانه ملی موظف است از داشته‌های مردم در حوزه های گوناگون از جمله دین، فرهنگ، اخلاق، اقتدار و وحدت محافظت کند و واسطه ای امین میان مردم و دولت باشد.

وی توجه به عدالت را یکی از اساسی‌ترین رویکردهای رسانه ملی برشمرد و گفت: همان طور که حکومت امانتدار مردم است، رسانه ملی هم ضامن امانت مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

پیمان جبلی رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، امروز با سفر به شهر قم با تعدادی از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری حوزه