آغاز ثبت‌نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان قم
آغاز ثبت‌نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان قم
مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از آغاز سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید کارگران در استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مصطفی کاویانی در رابطه با این جشنواره بیان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ، خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه این جشنواره برگزار خواهد شد.
وی افزود: انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در کار و تلاش را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است؛ همچنین با توجه به تاثیرگذاری نخبگان و افراد خلاق در جامعه امیدواریم این جشنواره بتواند در جهت ترویج فرهنگ کار و تلاش و پرورش نیروی کار مؤثر باشد.
کاویانی بخش‌های این جشنواره را در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات عنوان کرد و گفت: جامعه هدف می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا ۱۲ آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی https://emtenan.mcls.gov.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر نسبت به ثبت مشخصات شخصی و بارگذاری مدارک و مستندات لازم اقدام نمایند.
کاویانی ابراز کرد: در جشنواره سال گذشته بیش از ۳۰۰ نفر شرکت کردند که امیدواریم در جشنواره امسال تعداد بیشتری ثبت‌نام کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا