ضرورت پیگیری مستمر مسائل توسط مدیران شهرستان های قم
ضرورت پیگیری مستمر مسائل توسط مدیران شهرستان های قم
محمد تقی شاهچراغی استاندار قم عنوان کرد: با دیدار و بازدیدهای میدانی از بخش‌های مختلف استان و هم چنین دیگر شهرهای اقماری در حد توان و ظرفیت خود مسائل را پیگیری و بررسی خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمد تقی شاهچراغی صبح جمعه در بازدید میدانی از بخش‌های مختلف شهرستان جعفرآباد و هم چنین دامشهر آن با بیان اینکه بازدیدها از بخش‌های مختلف استان به طو مستمر ادامه خواهد داشت بیان کرد: امروز با فراخوان مسئولان که روز جمعه وروز تعطیل بود از دامشهر و یک کارخانه بازدید و هم چنین در نمازجمعه این شهرستان هم حضور داشتیم با دیدار با بخشداران و شهرداران از نزدیک در جریان مسائل مختلف قرار گرفتیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات آن دسته که می‌توان در داخل استان بررسی کرد را پیگیری و مسائل و مشکلاتی که نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد را تلاش می‌کنیم بررسی نمائیم.

استاندار قم عنوان کرد: با دیدار و بازدیدهای میدانی از بخش‌های مختلف استان و هم چنین دیگر شهرهای اقماری در حد توان و ظرفیت خود مسائل را پیگیری و بررسی خواهیم کرد.

گفتنی است امروز استاندار قم در بازدید از شهرستان جعفرآباد ضمن حضور در نماز جمعه و غباررویی مزار شهدای این شهرستان از مجتمع بزرگ دامشهر و هم چنین با مردم هم دیدار و گفت وگو و در جلسه شورای اداری این شهرستان هم شرکت و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گرفت.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر