طرح‌های مسجد محور و محله محور تبیین و بررسی شد
طرح‌های مسجد محور و محله محور تبیین و بررسی شد
طرح‌های برتر مسجد محور و محله محور شهرداری قم و سپاه استان جهت هم‌افزایی و استفاده کامل از ظرفیت جهادی و مردمی مدیران محله شهر مقدس قم معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم،همایش «محراب شهر» در آستانه سالروز رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س) با موضوع گردهمایی مدیران محله مسجد محور شهر مقدس قم با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و اعضای شورای اسلامی شهر قم و جمعی از شهرداران مناطق و مسئولان شهرداری و سپاه استان قم در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در این همایش به معرفی طرح‌های محله و مسجد محور این سازمان ازجمله محراب شهر، سامانه حمل‌ونقل مساجد، نشاط شهروندی و … پرداخت.

سرهنگ کبیری پور معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم و سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم نیز در این همایش به تبیین چرایی اجرای طرح محله محوری و ثمرات این طرح پرداختند.

ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نیز در این گردهمایی به تبیین ضرورت شبکه‌سازی در فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد.

برادر شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای دفاعی کشور نیز در این مراسم از مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری قم در اهتمام به گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده تقدیر کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر