استاندار قم: همه باید حافظ ارزش‌های دفاع مقدس باشیم
استاندار قم: همه باید حافظ ارزش‌های دفاع مقدس باشیم

بهرام سرمست روز چهارشنبه در آیین افتتاح باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم که به‌صورت هم‌زمان با چند شهر کشور به‌صورت ویدیوکنفرانسی و با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی افزود: این باغ‌موزه می‌تواند ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب‌های مختلف هنری و تجسمی به نسل جوان منتقل کند. وی اضافه کرد: […]

بهرام سرمست روز چهارشنبه در آیین افتتاح باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم که به‌صورت هم‌زمان با چند شهر کشور به‌صورت ویدیوکنفرانسی و با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی افزود: این باغ‌موزه می‌تواند ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب‌های مختلف هنری و تجسمی به نسل جوان منتقل کند.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس نقش پررنگی در بهره‌برداری و احداث باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم داشتند.

سرمست در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از چنین طرح‌هایی می‌تواند بخشی از ایثارگری و تلاش‌های شبانه‌روزی شهدا را مقابل دیدگان مردم و نسل جوان قرار دهد.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

امروز طی مراسم ویدیو کنفرانسی با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با تهران در هشت استان کشور دیگر باغ‌موزه‌های انقلاب و دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید.

زیربنای ساختمان اصلی باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم ۸ هزار و ۷۹۹ مترمربع است و کل مساحت مجموعه باغ‌موزه قم ۳۲ هکتار می‌باشد و تاکنون ۴۰ میلیارد تومان برای بهره‌برداری و تکمیل زیرساخت‌های آن هزینه شده است.

در پایان این مراسم از تلاش های چند دستگاه های استانی که در مسیر بهره برداری از این باغ موزه مشارکت و همکاری ویژه ای داشته اند با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.