خلاقیت‌های خوبی در حوزهٔ فرهنگی نیمه شعبان به خرج داده شد
خلاقیت‌های خوبی در حوزهٔ فرهنگی نیمه شعبان به خرج داده شد
حیدری گفت: ابتکارات و خلاقیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی به خرج داده شده که برنامه‌های تکراری ارائه نشود و نوع خدمات به‌گونه‌ای باشد که بر دل زائر بنشیند و بر بصیرت او افزوده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان قم در بازدید از ستادها و موکب‌های مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم قم اظهار داشت: ابتکارات و خلاقیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی به خرج داده شده که برنامه‌های تکراری ارائه نشود و نوع خدمات به‌گونه‌ای باشد که بر دل زائر بنشیند و بر بصیرت او افزوده شود.
وی با اشاره به اینکه از لحاظ فرهنگی باید کارهای بسیار عمیقی صورت گیرد تا زائرینی که برخی از آنها سالی یک‌بار از سراسر جهان به قم می‌آیند، دریافت‌کننده پیام‌های ناب و اصیل آن سال در طول زندگی‌شان باشند،‌ افزود: آنچه در بازدیدهای میدانی شاهد بودیم این است که فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم،‌ هرچند محدود است، اما با حضور جوانان دارای ابتکاراتی است که می‌تواند دامنه وسیعی داشته باشد.
حیدری افزود: ما در نیمه شعبان برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگی و تألیف کتاب و مقالات تحت عنوان امام زمان (عج) داریم و اینها همه باید تجمیع شود و در مسیر پیاده‌روی به‌عنوان برآیند تمام اقدامات فرهنگی طول سال عرضه شود تا نظریه ما در مورد امام زمان (عج) تجدید و تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه ما در کنار خدمات متنوعی که می‌دهیم، می‌توانیم نگاه‌های اقتصادی داشته باشیم،‌ خاطرنشان کرد: امسال دیدم که این جوان‌ها ابتکار جالبی دارند و در سال رونق تولید، بِرندها و تولیدکنندگان داخلی را تبلیغ کردند تا مردم تشویق به مصرف کالای ایرانی شوند و این یعنی کار فرهنگی اثرگذار. فرماندار قم تأکید کرد: همه مهدی یاوران و کسانی که در مکتب تشیع با دکترین ظهور کاملاً آشنا هستند، باهم به‌صورت فردی و دستگاهی، پذیرای زائران هستند و مشتاقان عدالت و برچیدن بساط ظلم از همین نقطه، زمینه‌سازی نابودی جهالت را آغاز کرده‌اند.