در حوزه حجاب نیازمند روش‌های نوین و توجه به نظام هستیم
در حوزه حجاب نیازمند روش‌های نوین و توجه به نظام هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نسیم قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر هاشمی شاهرودی مدیر بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) با اشاره به مقوله حجاب و توجه به این مهم در جامعه اظهار داشت: حجاب بحثی چالشی است و نیازمند بررسی پایه‌های ساختاری در حوزه‌های مختلف تبیین ایدئولوژی‌ها است. وی ادامه داد: دشمن بنیاد خانواده‌ها را هدف […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نسیم قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر هاشمی شاهرودی مدیر بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) با اشاره به مقوله حجاب و توجه به این مهم در جامعه اظهار داشت: حجاب بحثی چالشی است و نیازمند بررسی پایه‌های ساختاری در حوزه‌های مختلف تبیین ایدئولوژی‌ها است.

وی ادامه داد: دشمن بنیاد خانواده‌ها را هدف گرفته و دین اسلام نیز در ذیل همین مهم برنامه‌های متناسبی را ارائه داده است اما در حال حاضر نیازمند روش‌های نوینی هستیم.

وی افزود: اسلام ایدئولوژی خاصی را ترسیم کرده است و در مقابل سایر ایدئولوژی‌ها دارای برنامه و هدف برای جامعه جاری خود است، حجاب نیز یکی از موارد موردبررسی یک ایدئولوژی دارای نظام خاصی در این حوزه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی شاهرودی بیان کرد: توجه به‌نظام درزمینهٔ حجاب و عفاف بسیار مهم است و در این حوزه نیازمند روش‌های نوین و مقدمات خاص در این زمینه هستیم.