رسانه‌های معاند بدانند که حرم‌های اهل بیت(ع) تعطیل شدنی نیستند
رسانه‌های معاند بدانند که حرم‌های اهل بیت(ع) تعطیل شدنی نیستند
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حرم اهل‌بیت(ع) را محل امید مردم دانست و گفت: رسانه‌های معاند خارجی بدانند حرم‌ها در صورت بسته بودن نیز تعطیل شدنی نیستند و در انجام امور خیر فعالند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش «همدلی و احسان» که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، با تأکید بر اینکه امور خیر در حرم اهل بیت (س) تعطیل بردار نیست، افزود: امسال با وجود بسته بودن درب‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به علت شرایط پیش آمده، از توجه مردم به این مکان مقدس کاسته نشده است و امور خیر در این حرم و دیگر اماکن مقدس نیز تعطیل نمی‌شود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درخواست آغاز رزمایش همدلی و احسان از حرم مطهر را داشته‌اند که این اقدام امروز انجام شده است.

امام جمعه قم حرم اهل‌بیت (س) را محل امن و امید مردم دانست و افزود: رسانه‌های معاند خارجی باید بدانند حرم‌ها در صورت تعطیلی نیز تعطیل بردار نیست و در انجام امور خیر فعال است و مردم صراط مستقیم را فراموش نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: امام علی (ع) و حضرت خدیجه (س) و امام حسن مجتبی (ع) در سخت‌ترین شرایط زندگی خود احسان و کمک به دین را فراموش نکردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به شخصیت بالای حضرت خدیجه (س)، افزود: ایشان همه زندگی خود را برای دین و پیامبر اسلام (ص) فدا کردند.

وی با بیان اینکه هیچ اقدام بزرگی بدون تعاون صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: اگر تعاون وجود نداشته باشد، نتیجه آن تشکیل داعش و دیگر گروه‌های خرابکار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: عمل خیر باید بر اساس تقوای الهی و ترس از خدا باشد تا مورد رضایت الهی واقع شود.