کمک ۴۰۰ میلیون تومانی جامعه دانشگاهی قم به رزمایش همدلی
کمک ۴۰۰ میلیون تومانی جامعه دانشگاهی قم به رزمایش همدلی
مسئول رزمایش همدلی قرارگاه دانشجویی شهید قاسمی از کمک ۴۰۰ میلیون تومانی دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموز عالی به طرح رزمایش همدلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم،محمدحسین داودی نیا، مسئول رزمایش همدلی قرارگاه دانشجویی شهید دکتر قاسمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از کمک ۴۰۰ میلیون تومانی دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموز عالی به طرح رزمایش همدلی خبر داد.

داوودی نیا گفت: پس از فرمان رهبری، ما دانشجویان در حال تهیه و آمادسازی ۱۰۰۰ بسته‌ی معیشتی، بهداشتی و فرهنگی برای دانشجویان مستمند و خانواده‌های نیازمند هستیم.

این فعال دانشجویی افزود: با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی کشور علی الخصوص دانشجویانی که مشکلات معیشتی دارند اقدام به راه اندازی قرارگاه‌های کوچک همدلی در قلب هر دانشگاه و مراکز آموزشی کرده ایم.

وی اظهار داشت: از ظرفیت‌های دانشگاهی درخواست کردیم که به این رزمایش همدلی بپیوندد و در حد توان کمک مالی کنند. تا کنون جامعه دانشگاهی قم حدود ۴۰۰ میلیون تومان در این طرح مشارکت داشته است.

داودی نیا اظهار داشت: بخشی از تولیدات قرارگاه شهید قاسمی از جمله ماسک سه لایه، دستکش یکبار مصرف و ژل ضذعفونی کننده در بسته‌های بهداشتی گنجانده شده است. همزمان با سالروز میلاد با برکت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام در مسجد مقدس جمکران، اقلام پس از بسته بندی به درب منازل جامعه هدف شناسایی شده ارسال خواهد شد.