برگزاری جشنواره قرار بندگی در ماه رمضان
برگزاری جشنواره قرار بندگی در ماه رمضان
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره قرار بندگی در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم،ابوالقاسم مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری جشنواره قرار بندگی هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگی ورزشی در قم اظهار کرد: جشنواره قرار بندگی با  موضوع مسابقات ورزشی و هنری انجام خواهد شد که رشته‌های آن شامل تلاوت قرآن کریم، اذان‌گویی، قصه‌گویی(داستان‌های قرآنی)، تولیدات و محصولات خانگی، حرکات ورزشی و تفریحی و لیوان چینی است.

وی یار مهربان در قالب معرفی کتاب، روزه اولی‌ها و لحظه‌های ناب در قالب ارائه خاطرات رمضانی را از دیگر عناوین رشته‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: کاروان سرود ترنم همدلی، جشن‌های نشاط و همدلی و شادیانه(استند آپ، دابسمش، لطیفه‌گویی) از دیگر محورهای مهم جشنواره قرار بندگی هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به راه‌های ارسال آثار به این جشنواره تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را به آدرس @qomfv در پیام‌رسان‌های ایتا، تلگرام و اینستاگرام ارسال کنند.

مقیمی با بیان اینکه به ۳۰ نفر از برگزیدگان و آثار منتخب در هر هفته ۳۰ جایزه نفیس اهدا می‌شود گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مجاز خواهد بود از آثار ارسالی در برنامه‌های خود بهره‌برداری کند.