تدوین سند راهبردی تحول فرهنگی اجتماعی قم در قالب ۶ برنامه عملیاتی
تدوین سند راهبردی تحول فرهنگی اجتماعی قم در قالب ۶ برنامه عملیاتی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم از تدوین سند راهبردی تحول فرهنگی اجتماعی قم در قالب ۶ برنامه عملیاتی خبر داد و گفت: امیدواریم اجرای این برنامه امسال آغاز شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در نشست با خبرنگاران با تشریح عملکرد سال گذشته این معاونت سرمایه گذاری اتباع خارجی را در قم، ظرفیتی مغفول عنوان کرد و گفت: برخی اتباع خارجی مقیم ایران و قم از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند که در صورت بهره گیری از آنها، کمک خوبی به تولید و کسب و کار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم همچنین از تدوین سند راهبردی تحول فرهنگی اجتماعی قم در قالب ۶ برنامه عملیاتی خبر داد و گفت: امیدواریم اجرای این برنامه امسال آغاز شود.

سلیمان پور با اشاره به اینکه سال گذشته طرحی در این زمینه تهیه و برای تایید به وزارت کشور ارسال شده است تصریح کرد: اتباع خارجی را نباید همیشه به عنوان آسیب تلقی کرد بلکه فرصتی برای بهره‌برداری نیز به شمار می‌روند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به شرایط خاص قم هم گفت: به همین جهت طرح جامع پدافند غیرعامل قم با همکاری همه دستگاه‌ها در حال تهیه است تا موجب برطرف شدن هر نوع تهدیدی اعم از سایبری، پرتوی، زیستی و شیمیایی شود.

سلیمان پور شتاب بخشی به تشکیل کمیسیون کارگری برای رفع مشکلات این قشر، تشکیل خانه احزاب و کشف بیش از هفت تن مواد مخدر در استان را از دیگر اقدامات شاخص سال گذشته عنوان کرد.