رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم معارفه شد
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم معارفه شد
رئیس کل دادگستری استان قم اظهار کرد: در حفاظت و اطلاعات باید طبق مستندات نظر داده شود. آبروی افراد مدنظر قرار گیرد، تمام گزارشات مورد بررسی قرار گیرند و تمام تصمیمات قطعی باشند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در جلسه شورای معاونان که در دادگستری کل استان قم برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام والمسلمین داودآبادی، از خدمات محسن قاسمی در مدت تصدی ریاست حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار کرد: در حفاظت و اطلاعات باید طبق مستندات نظر داده شود. آبروی افراد مدنظر قرار گیرد، تمام گزارشات مورد بررسی قرار گیرند و تمام تصمیمات قطعی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری درخصوص آغاز به کار قضایی بعضی از قضات ستادی در شعبات گفت: در دادگستری قم تصمیم بر این شد تا جهت تقویت شعب تجدید نظر، بدوی، دادسرا و حتی شورای حل اختلاف بعضی از قضات با سواد و سابقه بالای قضایی که در کار‌های ستادی مشغول خدمت بودند را در شعب به کار قضایی بپردازند.

وی همچنین در خصوص کفن و دفن متوفیان کرونایی از زحمات طلاب که واقعا کار جهادی کرده و طبق موازین شرعی و اسلامی صورت گرفته تقدیر کرد.

در ابتدای جلسه قاسمی، رئیس حفاظت و اطلاعات سابق دادگستری کل استان قم گزارشی از عملکرد واحد تحت مدیریت خود ارئه داد.