وضعیت بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم به شرایط عادی بازگشت
وضعیت بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم به شرایط عادی بازگشت

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حسین رضایی در گفت و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) از تاریخ اول اسفند با یک بخش و از هشتم اسفند با تمام ظرفیت به پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت. وی افزود: […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حسین رضایی در گفت و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) از تاریخ اول اسفند با یک بخش و از هشتم اسفند با تمام ظرفیت به پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت.

وی افزود: به لطف خداوند این بیمارستان در ارائه خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم شریف و ولایتمدار استان قم سربلند بیرون آمد و کارنامه موفقی از خدمت رسانی به مردم را در شرایط بحرانی ارائه کرد.

مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم بیان کرد: این بیمارستان از اول اسفند با اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان بیمارستان معین پذیرنده بیماران کرونایی بود که با کنترل نسبی بیماری و بر اساس مصوبه ستاد بحران کرونا استان پس از رفع آلودگی به وضعیت عادی بازگشت.

آخرین اخبار کرونا در ایلام| سلامت افراد مبتلا به کرونا با حذف لبنیات با خطر مواجه می‌شودکمالوندی: رونمایی از ۱۲۲ دستاورد هسته‌ای به علت شیوع کرونا به تعویق افتادمشهدی‌ها زیر بارش برف بهاره از مقابله با کرونا می‌گویند +فیلم

رضایی عنوان کرد: با توجه به کنترل بیماری و مصوبه ستاد بحران کرونا، بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) پس از درمان بیماران بستری کرونایی، به رفع آلودگی و گندزدایی فضا‌های درمانی و بخش‌های بستری خود اقدام کرد.

وی ادامه داد: طی سه شبانه بر اساس پروتکل علمی و استاندارد که به تایید دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت بهداشت و درمان سپاه نیز رسید بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) گندزدایی شد و در حال حاضر همانند ماه‌های قبل از بحران کرونا، پذیرای بیماران عزیز و مراجعین محترم است.

مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: تمام درمانگاه‌های تخصصی و تمام بخش‌های بستری به‌جز زنان و زایمان در خدمت مردم و خانواده نیرو‌های مسلح و ایثارگران است.