فاصله‌گذاری اجتماعی باید جدی‌تر گرفته شود
فاصله‌گذاری اجتماعی باید جدی‌تر گرفته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قدیر، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شلوغی فروشگاه‌ها غیرقابل قبول است باید ساماندهی درستی در جهت رعایت فاصله گذاری صورت گیرد. میزان ریسک در کسب‌وکار‌های کوچک و فروشگاه‌هاو حمل‌ونقل عمومی بالاست. قدیر خاطرنشان کرد: اگر پیک کنترل‌شده و روند نزولی […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قدیر، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شلوغی فروشگاه‌ها غیرقابل قبول است باید ساماندهی درستی در جهت رعایت فاصله گذاری صورت گیرد. میزان ریسک در کسب‌وکار‌های کوچک و فروشگاه‌هاو حمل‌ونقل عمومی بالاست.

قدیر خاطرنشان کرد: اگر پیک کنترل‌شده و روند نزولی ایجاد شده را رها کنیم دوباره از نظر اپیدمی با پیک دومی مواجه می‌شویم که ممکن است شدیدتر باشد، ازاین رو باید فاصله‌ گذاری اجتماعی و هوشمند جدی گرفته شود و روند عادی سازی پلکانی باشد تا مردم یک‌باره از منزل بیرون نیایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: فاصله‌گذاری هوشمند در ادارات مهم است و باید به افرادی که سن بالا، دیابت و بیماری زمینه‌ای دارند مرخصی داده شود.

وی در پایان تاکید کرد: ۲۷ درصد افزایش ریسک انتقال ویروس در کسب‌وکار‌های کوچک و فروشگاه‌ها و حمل‌ونقل عمومی است و این روز‌ها نگران شلوغی فروشگاه‌ها هستیم و باید بر روی آن‌ها کنترل جدی صورت بگیرد.