به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایرنا محمد گل‌فشان اظهار کرد: طرح فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و همکاری داوطلبان هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در قم اجرایی شد. وی افزود: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف جمیعت هلال‌احمر به شمار می‌رود، و با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایرنا محمد گل‌فشان اظهار کرد: طرح فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و همکاری داوطلبان هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در قم اجرایی شد. وی افزود: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف جمیعت هلال‌احمر به شمار می‌رود، و با توجه به شرایط موجود در جامعه خانواده‌های بیماران کرونایی و صعب‌العلاج در این طرح تحت پوشش قرار گرفتند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم بیان کرد: در این راستا، ۵۰۰ وعده‌غذای گرم به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و در قالب طرح فرشتگان رحمت بین خانواده‌های بیماران کرونایی و بیماران صعب‌العلاج به ارزش ۷۰ میلیون ریال توزیع شد.
گل‌فشان خاطرنشان کرد: در این طرح که با مشارکت خیرین اجرایی شد، پس از تهیه با همکاری اعضا و داوطلبان در منازل بیمارانی که از قبل شناسایی‌شده بودند توزیع شد.