ثب نام ۴۶۸ هزار قمی در سامانه غربالگری کرونا
ثب نام ۴۶۸ هزار قمی در سامانه غربالگری کرونا

دکتر محبی معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان قم در گفتگویی اظهارکرد: تا به این لحظه ۴۶۸ هزار و ۵۱۸ نفر از مردم قم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند وی افزود: از این تعداد ۴۷ هزار و ۶۱۴ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۳۵۶ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که […]

دکتر محبی معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان قم در گفتگویی اظهارکرد: تا به این لحظه ۴۶۸ هزار و ۵۱۸ نفر از مردم قم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند
وی افزود: از این تعداد ۴۷ هزار و ۶۱۴ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۳۵۶ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت با آنها تماس گرفته و پیگیری های لازم انجام می‌شود.
محبی ادامه داد: تا بدین لحظه ۸۰/۱۴ درصد از پیگیری های فوری موردنیاز که توسط سامانه خودارزیابی گزارش شده، توسط مراقبین سلامت انجام شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر این ۸۹۵ هزار و ۱۰۸ نفر از ساکنین شهر قم نیز به صورت فعال توسط مراقبین سلامت غربالگری و در سامانه سیب ثبت شده اند. به عبارت دیگر میتوان گفت ۷۲/۰۱ درصد از جمعیت استان و ۶۰/۹۶ درصد از خانوارها تا این لحظه مورد غربالگری کرونا قرار گرفته اند.
وی اظهارکرد: از همشهریان می‌خواهیم که در این سامانه ثبت نام کرده و در راستای مبارزه با این ویروس کمک تیم‌های بهداشتی باشند.

انتهای پیام