تاکید رئیس سازمان صمت بر استفاده از قوه قهریه در مقابل متخلفان
تاکید رئیس سازمان صمت بر استفاده از قوه قهریه در مقابل متخلفان

محمود سیجانی در جلسه فوری کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی بسیج ملی مبارزه با کرونا که در شامگاه جمعه در تالار معصومیه فرمانداری استان قم برگزار شد، عنوان کرد: هم اکنون مهم ترین مسئله تعطیلی تمام مغازه ها و مراکز خرید غیر ضرور مایحتاج مردم  است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا کنون ۸۰ درصد […]

محمود سیجانی در جلسه فوری کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی بسیج ملی مبارزه با کرونا که در شامگاه جمعه در تالار معصومیه فرمانداری استان قم برگزار شد، عنوان کرد: هم اکنون مهم ترین مسئله تعطیلی تمام مغازه ها و مراکز خرید غیر ضرور مایحتاج مردم  است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا کنون ۸۰ درصد مغازه‌ها و مراکز تعطیل شده اند اما بخشی هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و نهایت اقدام سازمان صمت برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز خرید صرفا تذکر و اخطار است.

وی با اشاره به نقش موثر نیروی انتظامی در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی عنوان کرد: برای تعطیلی و پلمب واحدهای صنفی غیر ضرور باید به یک قوه قهریه مانند نیرو انتظامی متوسل شد.

سیجانی در ادامه از پلمپ ۶واحد تا ظهر امروز خبر داد و افزود: صدا و سیمای استان نیز اقدام به تهیه گزارش از این اقدامات نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در خصوص تعطیلی مراکز خرید خاطر شان کرد: اولویت اصلی در تعطیلی مراکز بزرگ تجاری و اصنافی است که ضرورتی مبنی بر فعالیت شان نیست.

سیجانی در خصوص حمایت از کسب و کار نیز عنوان کرد: تا کنون ۱۶سایت فروش اینترنتی در استان شروع به فعالیت نموده‌اند.

وی هچنین بااشاره به تکلیف اصلی وزارت صمت در خصوص تامین اقلام بهداشتی تصریح کرد: تا کنون ۴واحد تولید ماسک در استان مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام