– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز، ۱۱۸ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش‌شده‌اند. وی با اشاره به بستری شدن ۵۴ نفر […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز، ۱۱۸ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش‌شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۵۴ نفر از این مراجعه‌کنندگان در بخش‌های بیمارستانی تصریح کرد: مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

آزمایش کرونای ۱۹ گلستانی دیگر مثب شد / تعداد فوتی‌ها به ۱۶۷ نفر رسیدتعداد پرسنل کادر درمانی مبتلا به ویروس کرونا در ایلام به ۱۵ نفر افزایش‌ یافتآمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۸ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته، ۴۷ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی نسبی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است مراکز بیمارستانی و پایگاه‌های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت‌رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه‌های بهداشتی و درمانی هستند.