بستری ۴۷۵ نفر در بیمارستان‌های قم/ نگران شیوع پیک دوم ویروس کرونا هستیم
بستری ۴۷۵ نفر در بیمارستان‌های قم/ نگران شیوع پیک دوم ویروس کرونا هستیم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تا ساعت ۱۴ امروز ششم فروردین‌ماه ۴۷۵ نفر از همشهریان به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا ابتلا به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند. رئیس دانشگاه علوم […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تا ساعت ۱۴ امروز ششم فروردین‌ماه ۴۷۵ نفر از همشهریان به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا ابتلا به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به بیان آمار بهبودیافتگان پرداخت و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ نفر از بیماران با بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند که ۲۰ نفر از آن‌ها در شیفت صبح امروز بوده است.

بهبودی حال ۵۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهرابتلای ۱۰ پزشک و پرستار ایلام به ویروس کروناوضعیت آذربایجان شرقی رو به وخامت / تعداد مبتلایان ویروس کرونا از مرز ۱۰۰۰ نفر گذشت

وی ادامه داد: از ظهر دیروز تا امروز ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی، ۲۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷۰۱۷ نفر رسید.

قدیر در پایان از مردم خواست که کرونا را همچنان جدی گرفته و در منازل خود مانده و توجه داشته باشند که نگران شیوع پیک دوم این ویروس هستیم.