تشریح اقدامات مراقبتی از ایثارگران قمی در روزهای کرونایی
تشریح اقدامات مراقبتی از ایثارگران قمی در روزهای کرونایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، علی محمد عینی با اعلام این خبر توضیح داد: این بسته ها توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ستاد و مناطق یک و دو استان قم تهیه، بسته بندی  در روزهای تعطیلات نوروزی توزیع شدند. وی ادامه داد: بسته های بهداشتی شامل، ماسک، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، علی محمد عینی با اعلام این خبر توضیح داد: این بسته ها توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ستاد و مناطق یک و دو استان قم تهیه، بسته بندی  در روزهای تعطیلات نوروزی توزیع شدند.

وی ادامه داد: بسته های بهداشتی شامل، ماسک، محلول ضد عفونی کننده و دستکش بوده که در منازل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران توزیع شده است. در این طرح جانبازان شیمیایی شدید و متوسط، جانبازان ۷۰ درصد و والدین شهدا بدلیل شرایط خاص مجروحیت و یا کهولت سن در اولویت قرار داشتند و در مراحل بعد جانبازان با درصد خفیف شیمیایی و سپس همسران شهدا قرار دارند.

عینی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح آگاهی، رعایت نکات بهداشتی، اجتناب از حضور در تجمعات، پیشگیری و مراقبت، پیامک های بهداشتی برای جامعه هدف ایثارگر ارسال شده است.

انتهای پیام