از نبود مشکل در زمینه کالاهای اساسی تا انتقاد از برگزاری مراسمات عروسی و ختم پنهانی در قم + فیلم
از نبود مشکل در زمینه کالاهای اساسی تا انتقاد از برگزاری مراسمات عروسی و ختم پنهانی در قم + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا در استان اظهار داشت: متأسفانه حجم مشارکت مردم استان در این مناسب نیست که در مردم درخواست ثبت‌نام در این طرح را داریم. وی […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا در استان اظهار داشت: متأسفانه حجم مشارکت مردم استان در این مناسب نیست که در مردم درخواست ثبت‌نام در این طرح را داریم.

وی کمبود ماسک در قم را موردتوجه قرار داد و افزود: متأسفانه این مشکل به علت عدم پیش‌بینی‌ها و ایجاد سرعت بحرانی با کمبودی در زمینه ماسک در استان وجود دارد که با روش‌های مختلف به دنبال رفع این مشکل هستیم.

گَرد تعطیلی و کسادی در بازار قم به روایت تصویراستاندار قم: شرایط استان تا حدودی تثبیت‌شده است/ نگران موج دوم کرونا هستیمنقاهتگاه ۱۵۰ تخت‌خوابی ارتش به بیماران بهبود‌یافته قمی خدمت‌رسانی می‌کند

فرماندار قم با درخواست از مردم برای جدی گرفتن خطر ویروس کرونا تصریح کرد: متأسفانه برخی از شهروندان مخفیانه مراسم عروسی برگزار کرده و یا برای کسانی که خودشان به‌واسطه این بیماری به خاک سپرده‌اند مراسم ختم برگزار می‌کنند که این اقدام بسیار آسیب‌زا و خطرناک است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه تأمین مواد غذایی در استان وجود ندارد، یادآور شد: ما فقط در توزیع مشکل داریم که در این زمینه فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌هایی که امکان فروش اینترنتی داشته شناسایی‌شده است.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم