– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  خبرگزاری تسنیم از قم، امیر سرتیپ دوم فیروز نوروزی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران استانداری، اظهار داشت: خودروهای ارتش برای ضد عفونی شهر قم اهتمام ویژه‌ای دارند. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری معابر اصلی شهر قم […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  خبرگزاری تسنیم از قم، امیر سرتیپ دوم فیروز نوروزی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران استانداری، اظهار داشت: خودروهای ارتش برای ضد عفونی شهر قم اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری معابر اصلی شهر قم توسط ارتش ضد عفونی می‌شوند.

فرمانده قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در استان قم بیان کرد: روزهای نخست ازدحام زیاد بود و پس از نیمه‌شب کار ضدعفونی انجام می‌شد ولی با فرهنگ سازی صورت گرفته و مدیریت، شرایط محقق‌شده و روزها نیز شهر ضدعفونی می شود.

بازدید نماینده ولی فقیه در استان همدان از محل نگهداری بیماران کرونایی+ فیلمتعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به ۱۵۲ نفر افزایش یافت؛ بهبودی ۶۱۱ بیماربیش از ۶۵ درصد از افراد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان بهبود یافتند

امیر نوروزی عنوان کرد: ظرفیت ما چندین برابر افزایش پیدا کرده است، جایگاه و ارزش خاصی برای شهر مقدس قم و ساکنین این شهر قائل هستیم که وجود حرم حضرت معصومه(س) و مراجع و علما ارزش و اهمیت زیادی به این شهر داده است.

وی خاطرنشانکرد: نقاهتگاه ارتش برای بیماران بهبود یافته با 150 تخت آماده شده است که آمادگی این موضوع را داریم که به ۵۰۰ و در نهایت به 1000 تخت برسانیم که ورزشگاه 15 خرداد در این زمینه مد نظر است.