توزیع میوه نوروزی در قم به صورت اینترنتی آغازشد
توزیع میوه نوروزی در قم به صورت اینترنتی آغازشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم درجلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: امسال با اتخاذ تمهیدات لازم میوه تنظیم بازار نوروزی به صورت اینترنتی توسط سایت با سلام نیز به فروش می‌رسد. رییس سازمان صنعت، معدن و […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم درجلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: امسال با اتخاذ تمهیدات لازم میوه تنظیم بازار نوروزی به صورت اینترنتی توسط سایت با سلام نیز به فروش می‌رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: موجودی کالا‌های اساسی از جمله شکر، برنج و گوشت در انبار‌های استان در سطح بسیار بالایی است و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود.

سیجانی قیمت فروش سیب در مراکز تنظیم بازار ۶ هزار تومان و قیمت پرتقال تامسون درجه یک را پنج هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و عنوان کرد: در استان قم ۳۵۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال توزیع می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: واحد‌های صنفی که در گسترش شیوع ویروس کرونا تأثیر زیادی دارند مانند آرایشگاه‌های زنانه، کافی نت‌ها و چایخانه‌ها تعطیل شدند.

بر اساس آخرین آمار شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۶هزار و ۱۶۹ تن رسید، خوشبختانه پنج‌هزار ۳۸۹ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، متاسفانه ۱۲۵ تن از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.