لغو برنامه‌های فرهنگی قم در زمان تحویل سال نو و نیمه شعبان
لغو برنامه‌های فرهنگی قم در زمان تحویل سال نو و نیمه شعبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندارقم در رزمایش لبیک یا امام خامنه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ورودی‌ها و خروجی‌های استان قم، طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا گفت: کسانی که قم را به مقصد سایر استان‌ها ترک می‌کنند […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندارقم در رزمایش لبیک یا امام خامنه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ورودی‌ها و خروجی‌های استان قم، طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا گفت: کسانی که قم را به مقصد سایر استان‌ها ترک می‌کنند مورد پایش سلامت قرارگرفته و در صورت داشتن علائم بیماری تنفسی به مراکز سلامت هدایت می‌شوند.

استاندار قم بابیان این‌که طرح غربالگری و ارائه خدمات ضدعفونی به مسافران ورودی به استان قم نیز به‌صورت داوطلبانه توسط نیروی زمینی ارتش اجرا می‌شود افزود: مشاوره و خدمات بهداشتی در ایام پیش رو به مسافران در مبادی شهر ارائه خواهد شد.

سرمست همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش سلامت نیروی زمینی ارتش و احداث ۳۰ پایگاه سلامت در سطح شهر از زحمات و تلاش‌های داوطلبانه ارتش در استان قدردانی نمود.

استاندارقم ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه‌ها در ایام پیش رو یادآورشد: با همکاری مردم می‌توانیم هر چه سریع‌تر بر این بیماری چیره شده و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود ارائه خدمات به مردم و شهروندان را از وظایف دولت در چنین شرایطی دانست و گفت: بااین‌وجود تلاش کرده‌ایم تا با اجرای طرح‌های دورکاری، تا حد ممکن ادارات دولتی را خلوت کنیم.

تاکنون نتیجه آزمایش کرونای یک هزار و ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان قم مثبت اعلام‌شده است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ تن به تعداد بیماران کرونایی قم افزوده شده‌است.

رزمایش لبیک یا خامنه‌ای به‌منظور ضدعفونی، پیشگیری و پایش سلامت هم‌وطنان روز گذشته در محل عوارضی قم- تهران آغاز شد.