تولید جهادی روزانه ۱۰ هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم
تولید جهادی روزانه ۱۰ هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم

فاطمه مجد از اساتید دانشکده فنی حرفه‌ای دختران قم در گفتگو با ایسنا با ارائه گزارشی از کارگاه تولید ماسک و لباس گان(فضایی) به همت بسیج دانشجویی استان قم در این دانشکده عنوان کرد: ۲۰ روز قبل بسیج دانشجویی استان قم تصمیم گرفتند کاری جهادی را در تولید اقلام پزشکی آغاز کنند. این استاد دانشکده […]

فاطمه مجد از اساتید دانشکده فنی حرفه‌ای دختران قم در گفتگو با ایسنا با ارائه گزارشی از کارگاه تولید ماسک و لباس گان(فضایی) به همت بسیج دانشجویی استان قم در این دانشکده عنوان کرد: ۲۰ روز قبل بسیج دانشجویی استان قم تصمیم گرفتند کاری جهادی را در تولید اقلام پزشکی آغاز کنند.
این استاد دانشکده فنی حرفه‌ای دختران قم افزود: در جهت برای کمک به پرسنل بیمارستان‌ها، اقلام بهداشتی و البسه در این دانشکده توسط بسیج دانشجویی تولید می‌شود.
وی تصریح کرد: ریاست دانشکده این فضا و تجهیزاتی که برای دوخت مورد نیاز بود در اختیار بسیج دانشجویی استان قم قرار داد و خط تولید به راه افتاد و اقدامات در جهت دوخت گان و لباس بخش‌های عفونی آغاز شد.
مجد بیان کرد: پس از تهیه پارچه اقدام به تهیه ماسک کردیم و تولید جهادی روزانه چهار تا ۱۰ هزار ماسک و صدها گان توسط بسیج دانشجویی استان قم در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: این گان‌ها پس از برش، دوخته  و با ضدعفونی کامل به بیمارستان تحویل داده می‌شود، در حال حاضر ۳۰ نفر از دانشجویان در دو شیفت به همراه نیروهای پشتیبانی و تدارکات مشغول به خدمت جهادی هستند.
این استاد دانشکده فنی حرفه‌ای دختران قم گفت: اخیرا نیز شیفت شب با حضور شش دانشجوی پسر برای برش فعال هستند و تولیدات را به مراکز درمانی تحویل می‌دهیم.
وی افزود: همچنین سه کارگاه برش و ۳ کارگاه دوخت و یک کارگاه جهت بسته بندی و جمع‌آوری تولیدات در این دانشکده آماده‌سازی شده و دانشجویان با ۱۹ چرخ راسته‌دوز و ۱۹ چرخ خیاطی و تعدادی چرخ سردوز مشغول به فعالیت هستند.
مجد عنوان کرد: در ابتدای امر روزانه ۲۰۰ البسه تولید می‌شد اما با تامین پارچه و مواد اولیه بیش از ۴۰۰ لباس آماده تحویل به تولید می‌رسد، تولید ماسک نیز از روز گذشته به طور جدی آغاز شده است.
انتهای پیام