ضدعفونی معابر شهری از سوی شهرداری ایلام به طور اصولی صورت نمی‌گیرد
ضدعفونی معابر شهری از سوی شهرداری ایلام به طور اصولی صورت نمی‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام در نامه‌ای خطاب به اعضای ستاد مبارزه با کرونای استان نوشت: بنا به نظر کارشناسان مربوطه ضدعفونی کردن معابر شهری توسط شهرداری ایلام به طرز موثر و اصولی انجام نمی‌گیرد که نیاز است این اقدام […]

/ضدعفونی معابر شهری از سوی شهرداری ایلام به طور اصولی صورت نمی‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام در نامه‌ای خطاب به اعضای ستاد مبارزه با کرونای استان نوشت: بنا به نظر کارشناسان مربوطه ضدعفونی کردن معابر شهری توسط شهرداری ایلام به طرز موثر و اصولی انجام نمی‌گیرد که نیاز است این اقدام کارشناسی شود و در نحوه‌ی اجرای آن تجدید نظر شود.
در این نامه آمده است:
با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان ایلام، علیرغم برگزاری جلسات متعدد ستاد مبارزه با کرونا در استان طبق نظر کارشناسان و کادر درمان حاضر در خط مقدم مبارزه با این بیماری شاهد مواردی از ناهماهنگی یا کم توجهی نسبت به چند مورد هستیم که لازم است جهت یادآوری خدمتتان عرض گردد.
مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان ایلام که لازم الإجرا بوده و به نهاد‌های مختلف ابلاغ شده، اما در موارد متعددی انجام نمی‌گردد یا ناقص اجرا شده و یا جدی گرفته نمی‌شود، لازم به ذکر است که نحوه‌ی پیگیری اجرای مصوبات ستاد نیز محل بحث است و متأسفانه عزم جدی برای آن دیده نمی‌شود.
از جناب استاندار، دادستان محترم استان و نیرو‌های نظامی و انتظامی خدوم تقاضا می‌گردد با در نظر گرفتن شرایط ویژه‌ی فعلی نسبت به نظارت قاطع و بیشتر عبور و مرور بین شهری و درون شهری (در صورت لزوم اجرای قرنطینه) و ساعات تعطیلی مصوب و اجرای آن اهتمام ورزند. (ممکن است برخی از اقشار با در نظر گرفتن صرف مسائل مالی نسبت به شرایط آگاهی نداشته و از توصیه‌ها سر باز زنند که نباید موجب مصلحت اندیشی غیر واقعی گردد).
ریاست محترم ستاد استانی، علاج فاجعه را قبل از وقوع انجام دهند و نسبت به بالا بردن امکانات بستری شدن نفرات مبتلای جدید در بیمارستان ها، ظرفیت نفرات کادر درمان (اعم از داوطلب یا نیرو‌های مؤظف) را نیز افزایش دهند تا مبادا در ایلام آنچه در گیلان و قم رخ داد شاهد باشیم.
بنا به نظر کارشناسان مربوطه ضد عفونی کردن معابر شهری توسط شهرداری ایلام به طرز موثر و اصولی انجام نمی‌گیرد که نیاز است این اقدام کارشناسی شود و در نحوه‌ی اجرای آن تجدید نظر گردد.
ضمن دعای سلامتی کادر درمان و جهادگران عرصه‌ی سلامت ایران اسلامی از خدای متعال برای مسؤلین توفیق خدمت مسئلت داریم، و به دست اندرکاران تأکید می‌نماییم که شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام آمادگی مکاتبات لازم و پیگیری‌های مکرر، در سطح استان و هم در سطح عالی کشور، برای رصد بی توجهی‌ها و به نتیجه رساندن مطالبات را دارد.