تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قم به ۸۸۸ نفر رسید / مردم در ‌منازل ‌بمانند
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قم به ۸۸۸ نفر رسید / مردم در ‌منازل ‌بمانند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در قم اظهار داشت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قم به ۸۸۸ نفر رسید. قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در قم اظهار داشت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قم به ۸۸۸ نفر رسید.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در حال حاضر ۹۲۳ نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند.

مسافران مشکوک به کرونا در گلستان ۱۴ روز قرنطینه می‌شوندآخرین اخبار کرونا در کرمانشاه| ترخیص ۴۴۵ بیمار مشکوک ‌از بیمارستان پس از بهبودی/ ۱۰ نفر جان خود را از دست داد‌ند‌رادیو تسنیم ایلام| رشد آمار مبتلایان به کرونا ویروس ‌در استان ایلام + صوت‌

وی با بیان اینکه صبح امروز ۵۴ نفر از مراکز درمانی قم مرخص شدند، ابراز کرد: همچنین ۳۵ نفر از بیماران بهبودیافته مبتلابه کرونا در نقاهتگاه جمکران مستقر هستند.

ابرازه در پایان از مردم درخواست که رعایت مسائل بهداشتی را جدی گرفته و در منازل خود بمانند.