۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا به قم اختصاص یافت
۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا به قم اختصاص یافت

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات بیمارستانی و لوازم مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا به قم اختصاص داده شده است. وی با بیان اینکه علاوه بر ۵ […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات بیمارستانی و لوازم مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا به قم اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر ۵ بیمارستان فعلی که برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده، بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) نیز در حال تجهیز است افزود: ۶۰ میلیارد تومان برای تکیمل این بیمارستان از سوی سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده است.

همه اقدامات قوه قضائیه برای مقابله با کرونا در زندان‌ها؛ اعطای مرخصی به ۷۰ هزار نفر۱۵۰ بیمار مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری بهبود یافتندپزشک حاضر در کنگره آمریکا: ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون آمریکایی به کرونا مبتلا می‌شوند

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: علاوه بر این ۱۰۰ میلیارد تومان نیز امروز به حساب دانشگاه واریز می‌شود که این پول برای خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز صرف خواهد شد.

ابرازه گفت: البته مسئولان استانی منتظر این اعتبارات نماندند و از همان روز‌های نخستین برای تهیه تجهیزات مورد نیاز اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وی از تلاش نهاد‌های غیردولتی و نیرو‌های جهادی قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: به‌همت این عزیزان هم اکنون روزانه ۷ هزار ماسک در استان تولید می‌شود که به‌زودی در داروخانه‌ها عرضه خواهد شد.