گیلان به آرامش نسبی رسیده است
گیلان به آرامش نسبی رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،نمکی، وزیر بهداشت در نشست مشترک با روسای دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهان بسیج درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: سعی کردیم با افزایش آزمایشگاه ها، افراد مبتلا و گرفتار به […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،نمکی، وزیر بهداشت در نشست مشترک با روسای دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهان بسیج درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: سعی کردیم با افزایش آزمایشگاه ها، افراد مبتلا و گرفتار به کرونا را تشخیص دهیم و از چرخش آن ها در جامعه پیشگیری کنیم. همچنین ورود و خروج افراد مشکوک بیماری کرونا به بیمارستان را کنترل کرده ایم .

او افزود: این طرح در ۴ استان کشور از جمله گیلان و قم شروع شد و موج ورود نسبت به خروج بیمار کمتر شده است.

نمکی ادامه داد: تا کنون ۳ و نیم میلیون نفر را ارزیابی کرده ایم که از این تعداد، ۲۷۰ نفر بستری شده اند. تعداد ۲۷۰۰ نفر افرادی که در ارتباط با بیماران بوده اند را نیز مورد ارزیابی و کنترل قرار داده ایم.

او با بیان اینکه گیلان به آرامش نسبی رسیده است، گفت: خوشبختانه در استان های گیلان و قم موج ورود کرونا نسبت به خروج منفی شده است.

وزیر بهداشت گفت: صدا و سیمای استان‌ها باید در اجرای این طرح بزرگ ملی کمک کنند.

در حال تکمیل…