احتکار دستکش بهداشتیقم- خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی استان  قم از کشف دستکش‌های  بهداشتی احتکار شده در قم خبر داد.  سرتیپ «عبدالرضا آقاخانی» اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان  پس از اطلاع از محل دپو و احتکار مقدار زیادی دستکش بهداشتی در یک انبار در قم، بررسی موضوع را در […]

      
      احتکار دستکش بهداشتی
قم- خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی استان  قم از کشف دستکش‌های  بهداشتی احتکار شده در قم خبر داد.  سرتیپ «عبدالرضا آقاخانی» اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان  پس از اطلاع از محل دپو و احتکار مقدار زیادی دستکش بهداشتی در یک انبار در قم، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل دپو مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی وارد محل شده و طی بازرسی صورت گرفته ۴۴۷ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دستکش لاتکس و یک بار مصرف و همچنین ۹۶ عدد الکل ۴۵۰ سی‌سی را کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.
قاچاق دام
رشت- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی آستارا از کشف دام  قاچاق در این شهرستان خبر داد.  سرهنگ «محمد نمازی» اظهار داشت: ماموران ایست‌ و بازرسی سه‌راه قلعه حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر که به صورت دو طبقه بود، ۳۵ رأس گاو قاچاق کشف شد.  وی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۴۷ ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی دام‌های کشف شده را ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
دستگیری محتکر
ساری- خبرنگار کیهان: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان  مازندران از دستگیری هفت محتکر لوازم بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در اجرای طرح مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد‌.  سرهنگ علی عارف‌نژاد از پلمب  156 واحد صنفی متخلف در سطح استان خبر داد.
وی از کشف ۵۳۷ هزار و ۹۰۰ عدد انواع دستکش، ۲۰ هزار و ۳۰ عدد ماسک، یک هزار و ۲۴۳ لیتر الکل و مواد ضد‌عفونی‌کننده و ۵۳ هزار عدد سایر لوازم بهداشتی از محتکران خبر داد.
کشف بیت کوئین
خرم‌آباد- خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف دستگاه ماینر (بیت کوئین) در شهرستان «بروجرد» خبر داد.
سرتیپ «حاجی محمد مهدیان‌نسب» گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک نفر در امر  استخراج ارز دیجیتال در «بروجرد» بررسی موضوع در دستور کار پلیس  قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس و با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در عملیاتی ضربتی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت که ۷۸  دستگاه ماینر ، یک دستگاه ترانس برق و ۱۰۰ متر کابل  کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کردند افزود‌: متهم به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.
سارق در دام
اراک- خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سرقت در ساوه خبر داد.
سرتیپ«حسن مفخمی شهرستانی» گفت: در مراحل تحقیقات مشخص شد که سارقان در بسیاری از موارد با سرقت خودروهای مدل پایین و خودروهایی که از لحاظ امنیتی دارای ایمنی کمتری هستند، وسایل و تجهیزات آنها را باز کرده و در محدوده‌ای دورتر از محل سرقت رها می‌کنند.
وی تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه هر پنج نفر عضو این باند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند.
وی ادامه داد: در انجام بازجویی‌های پلیس و با توجه به اسناد و مدارکی که در روند تحقیقات کارآگاهان پلیس به دست آمد، اعضای این باند به سرقت ۱۰ دستگاه خودرو و ۳۳ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
قاچاق کالا
همدان- خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی استان همدان‌، از کشف کالای قاچاق و ارز توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.  سرتیپ «کامرانی صالح» گفت‌: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط ماموران پلیس آگاهی استان همدان با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات موجود‌، همزمان با سراسر کشور آغاز شد. وی افزود: در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی  مدت ۷۲ ساعت‌، مجموعا ۱۸ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال کالای قاچاق شامل: پوشاک، لوازم آشپزخانه، دارو و چای خارجی کشف شد.
وی اضافه کرد: در این راستا، ۲۷ متهم دستگیر، ۲۵ فقره پرونده تشکیل و شش دستگاه خودرو توقیف و تحویل پارکینگ شد.