فعالیت ۱۵ کارخانه تولید دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در قم
فعالیت ۱۵ کارخانه تولید دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در قم

محمود سیجانی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه یک واحد تولید ماسک N95 و فیلتردار و دو واحد تولید ژل ضدعفونی‌کننده در جمع خبرنگاران بیان کرد: تلاش می‌شود ظرفیت تولید اقلام بهداشتی با تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز افزایش یابد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در حال حاضر ۱۵ […]

محمود سیجانی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه یک واحد تولید ماسک N95 و فیلتردار و دو واحد تولید ژل ضدعفونی‌کننده در جمع خبرنگاران بیان کرد: تلاش می‌شود ظرفیت تولید اقلام بهداشتی با تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز افزایش یابد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در حال حاضر ۱۵ کارخانه تولید دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در قم فعال است.
وی تصریح کرد: این کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی با توجه به مشکلات موجود، از ۳۰ درصد ظرفیت در روند تولید استفاده می‌کنند و به زودی با تامین مواد اولیه ظرفیت تولیدات افزایش پیدا می‌کند و قادر به استفاده صد در صدی از ظرفیت‌ها خواهیم شد.
سیجانی بیان کرد: هم اکنون تولید ماسک‌های پارچه‌ای و فیلتردار و یک بار مصرف در این مجموعه‌ها در حال تولید است، تولیدکنندگان می‌توانند با ایجاد ظرفیت‌های مناسب و کسب مجوزهای لازم و تائید وزارت بهداشت وارد مدار تولید کالای سلامت محور شوند.
انتهای پیام