۸۰۰ هیئت علمی و کادر درمانی دانشگاه آزاد با سامانه ۴۰۳۰ همکاری می‌کنند/ ۱۸۰ دانشجوی پرستاری، نیروی جهادی مراکز درمانی
۸۰۰ هیئت علمی و کادر درمانی دانشگاه آزاد با سامانه ۴۰۳۰ همکاری می‌کنند/ ۱۸۰ دانشجوی پرستاری، نیروی جهادی مراکز درمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد در نشست شورای معاونان دانشگاه آزاد، گزارشی از خدمات این معاونت در مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد و گفت: حدود ۸۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی، اساتید، […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد در نشست شورای معاونان دانشگاه آزاد، گزارشی از خدمات این معاونت در مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد و گفت: حدود ۸۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی، اساتید، دانشجویان و کادر درمانی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه ۴۰۳۰ با وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری دارند که پاسخگوی روزانه ۲۰ هزار تماس تلفنی است. این سامانه به کاهش استرس مردم کمک کرده و باعث آرامش بیشتر جامعه می‌‎‌شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ نفر از دانشجویان سال آخر پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی که می‌‎‌توانند در عرصه بالینی فعالیت داشته باشند نیز در استان‌های گیلان، قم و تهران به عنوان نیروی جهادی در مراکز خدمات درمانی دولتی فعالیت می‌‎‌کنند.   وی افزو: برخی از بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله بیمارستان ۲۲ بهمن واحد مشهد، بیمارستان بوعلی تهران و بیمارستان نیمه‌تمام واحد کرمانشاه به صورت ویژه برای مقابله با ویروس کرونا فعال هستند. همچنین زیرساخت‌های دیگر دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله آزمایشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و… در اختیار وزارت بهداشت برای پذیرش بیماران قرار خواهد گرفت.