ممانعت از سفرهای غیرماموریتی در برخی شهرستان‌های استان مرکزی
ممانعت از سفرهای غیرماموریتی در برخی شهرستان‌های استان مرکزی

سید علی آقازاده سه شنبه ۱۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان مرکزی دومین استانی در کشور بود که به دلیل همجواری با استان قم با ویروس کرونا درگیر شد و از همان روز اول تهمیدات لازم برای مقابله با این بیماری در دستور کار قرار گرفت. وی با بیان اینکه تهمیدات لازم در […]

سید علی آقازاده سه شنبه ۱۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: استان مرکزی دومین استانی در کشور بود که به دلیل همجواری با استان قم با ویروس کرونا درگیر شد و از همان روز اول تهمیدات لازم برای مقابله با این بیماری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تهمیدات لازم در حال شدت گیری است، افزود: ظرف سه تا چهار روز گذشته با هماهنگی شوراهای تامین شهرستان ها و دستور به فرمانداران کنترل بر عبور و مرور خودروها بیشتر شده است.

آقازاده با تاکید بر اینکه موضوع قرنطینه در سیاست دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا نیست، گفت: متاسفانه برخی از مردم بدون توجه به شدت سرایت این بیماری اقدام به ترددهای غیرضروری و در برخی موارد غیرمجاز می کنند و برای این افراد که به هشدارها بی توجه هستند تمهیداتی اندیشیده شده و به فرمانداران شهرستان هایی مانند دلیجان، محلات، ساوه و آشتیان که به قم نزدیک هستند دستور داده شده است که مانع حرکت و سفر مسافران و افرادی که به صورت غیرماموریتی اقدام به سفر می کنند، شوند.

وی با بیان اینکه در این شرایط مردم حتما باید در خانه بمانند، افزود: استان مرکزی در ایام نوروز به هیچ عنوان مهمانی را در هتل‌ها، مهمانپذیرها و مراکز اقامتی و مدارس پذیرا نخواهد بود، مردم استان مرکزی تا کنون همکاری خوبی با مسئولان داشته اند و امیدواریم مردم سایر استان ها نیز الزامات بهداشتی و هشدارها را جدی بگیرند تا ظرف چند هفته آینده که پیک این بیماری پشت سر گذاشته می شود با سلامت از این شرایط عبور کنیم.

استاندار مرکزی در خصوص تغییر ریاست دانشگاه های علوم پزشکی ساوه و دلیجان بیان کرد: این مدیران در حد بضاعت خود تلاش کردند، اما شرایط بحران، مدیریت بحرانی می طلبد، که در این دو مورد آنچه در قالب مدیریت بحران انتظار می رفت محقق نشده بود. در سفر به ساوه و دلیجان مطالبه مردم و گروه ها مورد بررسی قرار گرفت و تغییرات لازم اعمال شد و امیدواریم مدیران جدید این شرایط بحرانی را درک کنند.

انتهای پیام