ملت‌های آزاده دنیا انزجار خود را از نسل کشی مسلمانان هند اعلان کنند
ملت‌های آزاده دنیا انزجار خود را از نسل کشی مسلمانان هند اعلان کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم در محکومیت نسل کشی مسلمانان مظلوم هند بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: اخبار نگران کننده و ناامید کننده از سرکوب مسلمانان در هند باعث تاسف است و هر روزه صدای […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم در محکومیت نسل کشی مسلمانان مظلوم هند بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است:
اخبار نگران کننده و ناامید کننده از سرکوب مسلمانان در هند باعث تاسف است و هر روزه صدای ناله‌های مردم مظلوم مسلمان، صدای کودکانی که از غم مادران، خون گریه می‌کنند و صدای مادرانی که در سوگ عزیزانشان دیگر اشکی بر چشمانشان نمانده است به گوش میرسد.
آغاز این اتفاقات که بی ارتباط با دیدار‌های مسئولان هندی با مستکبران جهان نیست بویژه دیدار اخیر ترامپ با مسئولین هندوستان، بسیاد تامل برانگیز است، بر کسی نیز پوشیده نیست که ترامپ یک نژادپرست است و به هر شکلی حمایت خود را از اقدامات نسل کشی و ضد مسلمان‌ها ابراز کرده است.
خفقان عظیم شکل گرفته در جهان و در میان سران کشور‌های اسلامی که نشان از سقوط انسانیت و اخلاق دارد قلب مسلمین جهان را جریحه دار کرده است.
ما دانشجویان پیرو خط ولایت از تمام مسئولان جمهوری اسلامی و سران کشور‌های مسلمان میخواهیم ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و حمایت از مسلمانان مظلوم هند و تحت فشار قرار دادن دولت هند؛ به هر شکل ممکن مانع این نسل کشی فجیع شوند.
همچنین از تمام ملت‌های آزاده دنیا میخواهیم انزجار خود را از فجایع، آشکارا اعلان کنند و محکوم کردن این اقدام شنیع را از سران کشور‌های خود و دنیا بخواهند.