قائم مقام علوم پزشکی قم: ۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در قم مرخص شدند‌ / تلاش همه‌جانبه برای مهار و کنترل کرونا
قائم مقام علوم پزشکی قم: ۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در قم مرخص شدند‌ / تلاش همه‌جانبه برای مهار و کنترل کرونا

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۱۷نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا (ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند. قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۱۷نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا (ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان قم تاکنون ۶۶۸ نفر است، خاطرنشان کرد: ۷۲ نفر از بستری شدگان طی ۲۴ ساعت گذشته از مراکز درمانی قم مرخص شدند.

ایستگاه‌های کنترل بیماری کرونا در مبادی ورودی گنبدکاووس ایجاد می‌شودسرنوشت محموله‌های کشف‌ شده از اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا به کجا می‌آنجامد؟ثبت‌نام داوطلبان برای مشارکت در پیشگیری و کنترل کرونا

مسئولان مختلف کشوری و استانی با تأکید بر ضرورت بیش از پیش رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی در رابطه با بیماری کرونا، از تلاش همه جانبه برای مهار و کنترل آن خبر داده‌اند.