قائم‌مقام دانشگاه علوم‌پزشکی قم: ایزوله خانگی مهم‌ترین شیوه مبارزه با کرونا است
قائم‌مقام دانشگاه علوم‌پزشکی قم: ایزوله خانگی مهم‌ترین شیوه مبارزه با کرونا است

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در جلسه‌ای با حضور مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در حال حاضر ۸۳۰ نفر مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم بستری هستند. در استان […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در جلسه‌ای با حضور مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در حال حاضر ۸۳۰ نفر مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم بستری هستند. در استان قم ۲۵۶ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در استان شناسایی و از ۱۰۰۴ مورد نیز نمونه‌برداری شده است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۳۰ نفر از شهروندان قم بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند، بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، علی بن ابیطالب(ع)، امام رضا(ع) و شهید بهشتی به بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا اختصاص دارد و به طور متوسط در روزهای اخیر روزانه ۲۰۰ مورد جدید مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و حدود ۲۰۰ نفر بهبود یافته هم ترخیص می‌شوند.

بیمارستان کرونای استان بوشهر راه‌اندازی شدانتقال حسین شیخ‌الاسلام به بخش عمومی بیمارستان “مسیح دانشوری”آماده‌باش بیمارستان پلدختر؛ تاکنون هیچ مورد مثبت کرونا گزارش نشده است

ابرازه مهمترین شیوه مبارزه با کرونا را ایزوله خانگی دانست و خاطرنشان کرد: بیست هزار مترمربع از سطح شهر گندزدایی و یک بیمارستان سیار ارتش در منطقه پردیسان راه‌اندازی و یک بیمارستان سیار دیگر هم توسط سپاه در منطقه جمکران به زودی مستقر می‌شود.

وی عنوان کرد: ۱۰۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و موادضدعفونی کننده تا‌کنون به مردم تحویل و از امشب توزیع مجدد این اقلام بین شهروندان از سر گرفته می‌شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم با توجه شیوع ویروس کرونا خواستار افزایش روزهای تعطیل در استان شد و خاطرنشان کرد: آمارهای به‌دست آمده نشان می‌دهد در روزهای تعطیل تعداد بستری‌ها به مراتب کاهش می‌یابد و امیدواریم مسئولان استان با افزایش موقت روزهای تعطیل به این روند کمک کنند.