محدودیت تردد دلیجان به قم
محدودیت تردد دلیجان به قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان دلیجان از محدودیت تردد دلیجان به قم در راستای پیشگیری از گسترش بیماری کروناویروس خبر داد. اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان دلیجان اعلام کرد: هیچ شرکت حمل […]

محدودیت تردد دلیجان به قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان دلیجان از محدودیت تردد دلیجان به قم در راستای پیشگیری از گسترش بیماری کروناویروس خبر داد.

اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان دلیجان اعلام کرد: هیچ شرکت حمل و نقل کالا شهرستان دلیجان حق صدور بارنامه به شهر قم و قبول بار و کالای صادره از قم به دلیجان را ندارد و در صورت مشاهده برابر مقررات از طریق مراجع ذیصلاح قضایی نسبت به پلمپ شرکت مربوطه اقدام خواهد شد.

اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان دلیجان همچنین با اشاره به اینکه کلیه رانندگان مینی بوس و سواری‌های برون شهری دلیجان به قم و بالعکس تا اطلاع ثانوی حق تردد و مسافربری از دلیجان به شهر قم و بالعکس را ندارند اعلام کرد: در صورت مشاهده برابر مقررات برخورد و وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام / ج