ذوالنور: پیشرفت بیماری‌ام کنترل شده است
ذوالنور: پیشرفت بیماری‌ام کنترل شده است

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: از اظهار نگرانی، ابراز لطف و دعای خیر مردم شریف و مومن بسیار ممنونم. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: به […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: از اظهار نگرانی، ابراز لطف و دعای خیر مردم شریف و مومن بسیار ممنونم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: به لطف الهی و دعای خیرتان پیشرفت بیماری کنترل شده و فعلا ایزوله و در قرنطینه هستم.

وی خاطرنشان کرد: به حق قرآن و عترت خدای قادر متعال این بلیه را از بندگانش به ویژه مردم شریف قم دور فرماید.

گزارش تصویری تسنیم از بخش قرنطینه بیماران کرونایی بستری شده در لرستانازدحام بانک‌ها در روزهای جنگ با کرونا/ کاهش ساعت کاری «بانکها» را شلوغ کرد؟ذوالنور: حال عمومی‌ام پس از ابتلا به کرونا رو به بهبودی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از تسنیم، حجت الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس روز ۸ اسفندماه در پیامی تصویری اعلام کرد که تست کرونای وی مثبت اعلام شده و به ویروس کرونا مبتلا است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این پیام تاکید کرد که با همراهی و همدلی مردم قم کرونا را شکست می دهد.